reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľubica Psotová

Ľubica Psotová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Baví ma sledovať správanie sa ľudí a medziľudske vzťahy. Nestranne. Ale k niektorým veciam sa chcem občas vyjadriť. :))) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Stredná Ázia

Ľubica Psotová

Stredná Ázia

Bola som dnes na prednáške. Nečakala som od nej veľa, ale zaujala ma...

  • 17. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 117x
  • 0
autorita ?

Ľubica Psotová

autorita ?

Vraj sa nad tým trápim zbytočne, pretože i tak mi každý povie: To je ich vekom!, ale celkom ma zaujíma, prečo v tom ich veku je to až také nepochopiteľné... aspon pre väčšinu.

  • 22. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 176x
  • 0
...musíme sa to predsa raz naučiť

Ľubica Psotová

...musíme sa to predsa raz naučiť

Škola učí mladého človeka všeličomu. Vie opísať článkonožce, vysvetliť odstredivú silu, jedným šupom rozoberie vetu, vymenuje oxidačné čísla, povie najdôležitejšie udalosti v živote Karola IV. alebo na svetovej mape presne ukáže, ktorá krajina čo vyrába, dováža a pod. Samozrejme, nie každý vie všetko, ale v učebných osnovách to všetko je. A ešte oveľa viac. Čo tam však chýba - aspoň na Slovensku - je dotiahnutie výchovných cieľov priamo k realite a v rámci toho aj cieľ: naučiť sa CHVÁLIŤ.

  • 17. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 161x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu