reklama

Stredná Ázia

Bola som dnes na prednáške. Nečakala som od nej veľa, ale zaujala ma...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bola to obyčajná prednáška o pre nás (ne)poznaných krajinách Strednej Ázie, o bývalých krajinách Sovietskeho zväzu: Kazachstan, Tadžekistan, Uzbekistan... Vedela som o nich niečo, ale to, ako sa v týchto krajinách žije, som mala možnosť vidieť (vďaka dokumentárnemu filmu) až dnes. 

Šokovala ma skutočnosť, že tieto krajiny - s výnimkou Kazachstanu - sú naozaj chudobné. Veľmi. To, že pre mnohých ľudí je pokladom už samotná voda, hovorí samo za seba. Niektorí ľudia žijú naozaj skromne, niektorí na okraji chudoby, iní v úplnej chudobe. Majú iné hodnoty, iný pohľad na svet... Začala ma táto téma zaujímať. A priznávam, že stále je to pre mňa veľká "španielska" dedina.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Zaujímalo by ma, čo vy viete o týchto krajinách. Láka vás navštíviť ich? Poznáte aspoň nejaké ich hlavné mesto? Ak máte čas, napíšte názor... Už vopred ďakujem.

Ľubica Psotová

Ľubica Psotová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Baví ma sledovať správanie sa ľudí a medziľudske vzťahy. Nestranne. Ale k niektorým veciam sa chcem občas vyjadriť. :))) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu